Doneren

Wilt u bijdragen aan de prachtige projecten van Stichting Share, dan kunt u dat doen via de volgende  IBAN: NL88INGB 0009028845 t.n.v. Stichting Share.

Stichting Share is erkend als ANBI (Algemeen Nut Beoogende Instelling).
Een gift aan Share is – onder de normale voorwaarden – aftrekbaar voor de inkomstenbelasting.

Heeft u specifieke wensen of wilt u meer weten over de fiscale mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op. Dat kan door een mailtje te sturen naar onze penningmeester Pieter Bijl. Zijn gegevens zijn: pt.bijl@gmail.com of belt u naar 06-30790792.

Vijf redenen waarom uw geld bij Stichting Share in goede handen is:

• Geen strijkstok: overhead kosten rond de 1%. Bestuursleden betalen hun eigen reiskosten.
  • Speerpunten van onze projecten zijn: onderwijs, schoon water, voeding, duurzame energie en zelfredzaamheid.
  • Goede communicatie en projectbegeleiding ter plaatse: van aanvraag tot voltooiing gedaan door lokale toegewijde mensen. De Stichting blijft jaren betrokken bij de voortgang van het project.
  • Ervaren bestuur: 3 van de 5 leden hebben in Afrika gewerkt op medisch en agrarisch gebied, de overige 2 zijn ervaren met dergelijke projecten.
  • Solidariteit: het is niet een kwestie van alleen maar ontvangen. Ouders betalen mee aan schoolgeld voor weeskinderen en zeer arme ouders.